Årsberetning 2017

Året 2017 startede med nye økonomiske tiltag, som bl.a. betød, at der fremover gives et mindre beløb pr. gymnast i forbindelse med overnatninger og andre særlige arrangementer og at instruktørhonoraret steg med ca. 30% . Herudover forsøgte vi i ledelsen at være på forkant med instruktørernes ønsker om nye hold og placering på holdene for den efterfølgende sæson 2017/18.

Den 5. marts var der opvisning, hvor ni hold viste det de havde trænet hele sæsonen. Dagen bar præg af smil og flotte opvisninger hele dagen.
Som afslutning på sæsonen var alle inviteret i High Park, hvor vi klatrede i skoven på de mange sjove baner. Vi afsluttede dagen med grillmad og det var en rigtig fed dag, der udfordrede og samlede alle frivillige i foreningen.

Vi fik også et sommerhold op at køre til stor glæde for de 44 børnegymnaster, der ikke havde fået ”nok” gymnastik i løbet af vinteren.
Den nye sæson startede med en del nye frivillige. Vi gjorde, hvad vi kunne for at byde alle velkommen og videregiver de informationer, der er vigtige.

Som noget nyt åbnede vi op for tilmelding til sæsonen før vores åbent hus arrangement. Det var en fantastisk dag, hvor det summede af liv i hallen med alle instruktører. Enhver blev budt velkommen med håndtryk og smil i hallen og efterfølgende på den røde løber i Grøn Fløj.

Sæsonen gik i gang og alle hold fik en flot tilslutning, så vi kunne igen se frem til en fantastisk sæson.
Til novembermødet havde vi gode snakke om foreningen i fremtiden og forskellige konkurrencer, der styrkede samværet på tværs af hold og triologier.

I december fik en del hold besøg at julemanden, og det synes jeg er et rigtig hyggeligt tiltag.

TAK til alle jer frivillige i RIF-Gymnastik. Sammen skaber vi en fantastisk gymnastikforening med mottoet: Vi løfter i flok og sammen bryder vi igennem. Vi har i fællesskab og i triologiens ånd, skabt en forening med stor udvikling, hvor store som små opgaver er løst til gavn for foreningen, byen og dens borgere.

Tak for året 2017!