Sæson 2023/2024

Vi starter sæsonen op igen fra uge 37.

Vi åbner for tilmeldingerne d. 5 Sep 2022 kl.16.45
Tilmelding sker på vores hjemmeside – under fanen “Tilmelding”

Husk der er muligt at prøve og bestille klubtøj samme aften i Fladhøj hallen fra kl 16.30 – 18.00
Se Invitation her og Tøj bestillings seddel her

Vi er stolte af, at kunne præsentere et stort udvalg af hold i gymnastikforeningen i år. Bliv inspireret i holdbeskrivelserne og til vores Åbent hus arrangement. Vi vil af mulighederne fremhæve, at to af vores erfarne unge instruktører, tilbyder en helt ny mulighed for rytme- og danseglade unge piger og drenge fra 2.-3. klasse. Kom og prøv om det er noget for dig.

Går du i 6. klasse eller mere og gerne vil udvikle dine spring, så benyt dig af muligheden for ekstra god springtræning på holdet: Spring, spring, spring og atter spring med vores dygtige instruktører.

Vi gentager succesen med Crossdance for dig fra 16 år og opefter, hvor vi med smil på læben og sved på panden effektivt kommer igennem alle muskelgrupper.

Trænger du til en mere rolig træningsform, kan du uden at få sved på panden styrke din hjernes ydeevne samt give din hukommelse og koncentrationsevne et boost. Vi garanterer smil og god stemning.

Du er velkommen til at komme og prøve et eller flere af vores hold inden du beslutter dig. Vi glæder os til at byde dig velkommen til en ny og frisk sæson, fra mandag den 11. september, med mindre der står andet i holdbeskrivelserne.